Terug
19 februari 2024

Migratie Datatrics naar Squeezely

Een essentiele overstap die kansen biedt!

Arjo de Wit
Lead Digital Marketing / Operational Lead

Ben jij klaar om je klantbeleving naar een hoger niveau te tillen? Dan is een customer data platform een must. Veelgebruikte CDP-oplossingen zijn Squeezely of Datatrics. Aangezien Datatrics recent is overgenomen door Squeezely, staat er een essentiële migratie voor de deur. Ben jij een Datatrics gebruiker? FACTICX helpt jou met de overstap naar Squeezely! 

Niet alleen technische noodzaak 

Naast dat de migratie technische noodzakelijk is, biedt het jouw organisatie ook veel kansen. De overstap naar Squeezely zorgt dat je CDP klaar is voor de toekomst en opent veel nieuwe deuren om verder aan de slag te gaan met personalisatie. De eerste migraties van Datatrics naar Squeezely heeft FACTICX al achter de rug. Binnen een afzienbare tijd en met een strak budget. Binnen korte tijd profiteren deze klanten van meer resultaat.

Ook hulp nodig bij de migratie?

Neem contact op met Arjo, Lead Digital Marketing / Operational Lead
Contact met ArjoJa, ik wil contact

Waar bestaat een technische migratie uit? 

Met onze 15 jaar technische ervaring is deze migratie voor onze specialisten een fluitje van een cent. We ontzorgen je daarom graag. Maar wat komt er eigenlijk kijken bij deze technische migratie van Datatrics naar Squeezely? 

  • Squeezely inrichting en configuratie 
  • Data integratie 
  • Standaard opzet personalisaties 
  • Externe koppelingen activeren en valideren (bijv. Google Analytics, Google Ads, META) 
  • Overzetten personalisaties/campagnes/automations 
  • Data migratie 

Uiteraard laten we je na deze migratie niet aan je lot over. Met een uitgebreide Squeezely training zorgen we er samen voor dat jouw organisatie klaar is voor de toekomst. En zo benut je alle kansen die Squeezely met zich meebrengt.  

Squeezely: jouw CDP voor de toekomst 

Welke voordelen brengt Squeezely met zich mee? We sommen er een aantal voor je op: 

  • On-site personalisatie: zorgt voor meer en snellere conversiegroei. 
  • Betere herkenning van je websitebezoekers: waardoor je nog beter op maat gemaakte automations kunt inrichten. 
  • Custom events: trigger regelmatig personalisaties of campagnes naar klanten of bezoekers. 
  • Realtime segmenten: de segmenten waarin je klanten indeelt met Squeezely zijn altijd up-to-date waardoor je de juiste berichten en marketingcampagnes toont aan de juiste doelgroep. 
  • Inzicht in klantgedrag: met Squeezely kun je gedetailleerd zien wat iemand op je webshop doet, welke persoonlijke aanbiedingen hij heeft gezien en bij welke segmenten hij hoort. 
  • Inzicht in prestaties: je prestaties zijn beter inzichtelijk en betrouwbaarder. Daarnaast is de data simpel over te hevelen naar je data/BI-omgeving waarin je nog verdere analyses kan uitvoeren. 
  • Extra features: je kunt aanvullende functies (Apps) activeren zoals waarmee je nog meer uit je klantdata haalt. Zo kun je zoekresultaten op je webshop personaliseren met Squeezely Search, klanten targetten met hun persoonlijke RFM-scores, push notificaties versturen op basis van events of lifecycles inrichten met passende personalisaties.

Waarom is een CDP een must voor jouw organisatie?

De bovenstaande voordelen latenWaarom is een CDP een must voor jouw organisatie?  zien waarom het slim is om onverminderd in te zetten op een CDP. Met Squeezely zie je snel resultaat: je conversieratio groeit en je klantretentie verhoogt. Dit betekent een snelle groei voor jouw organisatie. Wat de eerste stap is voor dit succes? Een goede personalisatiestrategie. Die zorgt ervoor dat je alles uit Squeezely haalt wat erin zit. Daar helpen we je graag bij.